maanantai 28. huhtikuuta 2014

Perjantai-iltana treenit kentällä kuvien ja videoiden kera

Vajaa tunti tehtiin perjantaina illalla töitä kentällä. Alkuun taivutteluja käynnissä, sitten töitä töltissä ja loppuun pätkät ravia. Treenin jälkeen kävin vielä taluttelemassa Emiliä tallitiellä ja annoin sen herkutella tuoretta tien laidalla =) Sain mun rakkaan kummitytön Lylen kuvaamaan meidän menoa, kiitos Lyle!! Ihanaa nähdä miltä se meno nyt oikein näyttää, miltä mun istunta näyttää jne. Ja täytyy kyllä sanoa, että hyvä fiilis jäi. Mä olen päässyt aika hyvin eroon notkoselästä, hieman vielä etupainoisuutta pois niin hyvä tulee =) Ja Emil alkaa näyttämään kyllä aika kivalta, eteen päin ollaan menty. Marin oppeja odotellessa, heräsi muutamia kysymyksiä videoita ja kuvia katsellessa, Mari saa kysymysvyöryn niskaansa, kun tiistaina saapuu tallille =) Mutta kuvia ja videoita ei ainakaan puutu tällä kertaa =) Kuvat ja videot on kuvannut rakas kummityttöni Liina-Lyydia Jämsä ja kuvien kopioiminen on kielletty! Ja mun ilmeet, mä en ole todellakaan mikään kuvauksellinen ratsastaessa, kun keskittynyt ilme vaan naamalla =D
(C) Liina-Lyydia Jämsä

käyntiä...

tölttiä...

tölttiä oikeaan kierrokseen, se meidän haastavampi kierros..










































loppuravit ja sitten lopeteltiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti